ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • دوستت دارم..

    هر چه به تو فکر می کنم جز یک روح عظیم چیز دیگری نمی بینم. تنها دلخوشی ام این است که تو را دوست دارم. 



    نظرات شما عزیزان:

    نازنین
    ساعت17:40---29 تير 1393
    دلتنگی همیشه از ندیدن نیست...
    لحظه های دیدار باهمه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست...
    پاسخlikeeee


    ترلان
    ساعت21:36---25 تير 1393
    سیگارهای تلخ مرا به خواب های شیرین بردند

    کاش می توانستم خواب هایم را به تصویر بکشم

    روزگار می گذرد

    شب ، روز

    شب ، روز

    سیگارهای تلخ تکرار می شوند خواب های شیرین ، اما …
    پاسخ: اما.... لایک...


    نازنین
    ساعت15:40---25 تير 1393
    روزگار نبودنت را برایم دیکته میکند...ونمره من بازهم صفر میشود...نمیتوانم نبودنت را یاد بگیرم...!
    پاسخ: لایک....


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: دوستت دارم

    تاريخ : سه شنبه 25 مهر 1389 | 23:51 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه